23 feb. 2014

Rugaciunea de dimineata

BUNA DIMINEATA DOAMNE,
ITI MULTUMESC PENTRU SOMN,
CACI PRIN VOIA TA CEA MARE
AM PUTUT FRUMOS SA DORM.


FARA VISURI SI VEDENII,
FARA ZBUCIUM SUFLETESC,
PENTRU SOMNUL MEU CEL DULCE
DOAMNE, MULT ITI MULTUMESC

ITI MULTUMESC DOAMNE SFINTE
PENTRU SOMNUL LINISTIT,
PENTRU VISELE CURATE
UNDE UIT CA SUNT INCHIS.

UIT DE CHIPUL SUFERINTEI,
INTRE ZIDURI, INTRE GRATII
UIT DE SORTII UMILINTEI,
DATORITA MILEI TALE.

Bună dimineaţa, Doamne! Iată-ncepe o nouă zi
Şi, ca-n orice dimineaţă îmi ridic spre cer privirea
Şi Te caut acolo-n zare, fericit, spre-a-Ţi mulţumi
Că m-ai ocrotit în noapte, mi-ai dat pacea şi iubirea!

Mulţumesc că mi-ai dat harul încă-o zi să Te slăvesc,
Să mă bucur Domnul meu de-ale Tale îndurări...
Să m-aplec în rugăciune şi să-Ţi spun cât Te iubesc
Pentru dragostea-Ţi divină, pentru binecuvântări!

Mulţumesc că m-ai ales din atâtea mii şi mii
Să lucrez în via Ta după slabele-mi puteri...
Mi-ai dat Duhul Sfânt pecete, dor aprins de veşnicii,
Şi în palme m-ai săpat, mi-ai dat sfinte mângâieri!

Bună dimineaţa, Doamne! Vreau să-ncep ziua cu Tine...
Şi cu Tine vreau alături să străbat al vieţii drum!
Numai Tu îmi dai puterea de-a iubi, de-a face bine...
Pentru tot şi pentru toate vreau să-Ţi mulţumesc acum!

Niciun comentariu: