23 feb. 2014

Rugaciuni miraculoase

Jan 15 at 11:10 PM

RUGACIUNI MIRACULOASE

Praying WomanRugaciunea miraculoasa pentru LINISTEA SUFLETEASCA
(folositi-o pt a va elibera de griji inutile, pt a va relaxa, pt a dobandi pacea spirituala)
“Iti sunt recunoscator pentru ca mi-ai dat pacea deplina a Spiritului! Iti multumesc pentru pacea sufleteasca! Pacea Ta minunata este mereu cu mine, linistea Ta Divina vesnic inlauntrul meu. Iubirea mea pentru Tine e eterna. Iti multumesc! AMIN”
Rugaciunea miraculoasa pentru SANATATE
(folositi-o pt vindecarea de orice boala ori pt starea generala de sanatate si bunastare)
“Iti sunt recunoscator pentru ca m-ai umplut de energie vindecatoare! Iti multumesc pentru ca mi-ai incarcat organismul cu vitalitatea Ta! Simt energia Cosmica strabatand fiecare celula a trupului meu! Sunt constient de prezenta Ta vindecatoare inlauntrul meu. TU imi umpli sufletul si ma eliberezi. Te rasplat​esc​ iubindu-ma asa cum ma iubesti Tu. Multumesc! AMIN”
dsRugaciunea miraculoasa pentru DRAGOSTE
(folositi-o pt a va aduce Dragostea in viata ori pt a recastiga Dragostea partenerului)
“Iti multumesc pentru ca ai indrumat Iubirea spre mine! Iti multumesc ca m-ai facut demn de Dragostea Ta si de cea a oamenilor! Iubirea Ta ma implineste. Iti sunt ​vesnic recunoscator. AMIN”
Rugaciunea miraculoasa pentru PROSPERITATE
(folositi-o pt achitarea unor datorii, pt a obtine fondurile necesare unei achizitii sau pt imbunatatirea situatiei financiare) 
“Iti sunt recunoscator pentru prosperitate! Iti sunt recunoscator pentru bogatie! Increderea mea in Tine Dumnezeu este absoluta! Sunt coplesit de prosperitate si darurile Tale! Iti multumesc din Inima pentru tot! AMIN”
Trebuie sa credeti ca Dumnezeu a auzit deja rugaciunea voastra si v-a si dat raspunsul.

Niciun comentariu: