24 mar. 2014

Chakra Radacină

                               
Chakra Radacină cunoscută şi sub denumirea de Chakra Muldahara este prima din categoria celor sapte chakre principale.
  • Localizarea : La nivelul corpului fizic, este în zona dintre anus şi organele genitale.
  • Elementul de bază cu care ne pune în rezonanţă : Energiile subtile ale Pământului.
  • Glanda endocrină corespunzătoare : Gonadele (la femei ovarele, la bărbaţi testicolele ).
  • Organul de simţ corespunzător : Nasul
  • Funcţia senzorială : Mirosul
  • Culoarea echivalentă : Roşu
  • Zodiile corespunzătoare : Taur, Fecioara, Capricorn.
  • Elementele pe care le guvernează: Perseverenţa, Fermitatea, Consecvenţa, Împlinirea nevoilor de bază individuale şi globale ale vieţii şi supravieţuirii / asigurarea existenţei, Ocrotire, Siguranţă, Forţă vitală, Forţă de acţiune şi de rezistenţă, Hrana fizică, Voinţa de supravieţuire, Instinctul de conservare, Starea de sănătate lăuntrică, Încrederea în sine la nivel fizic, Securitatea materială, Stabilitatea psiho-fizică.
  • Calităţi pe care le dezvoltă dinamizarea şi armonizarea energetică la nivelul Muladhara chakra: Răbdare, Precizie, Legătura profundă şi armonioasă cu Pământul şi creaturile terestre, Seriozitate şi punctualitate, Exactitate, Forţa lăuntrică, Mulţumirea de sine, Putere analitică, Integrarea în circuitul natural al vieţii, Uşurinta de a realiza scopurile terestre, Certitudinea că Terra este un loc care conferă sprijin-hrană-securitate-protecţie.
  • Părţile corpului pe care le influenţează: Anusul, Rectul, Intestinul gros, Oasele, Dinţii, Unghiile, Coloana vertebrală, Ţesutul adipos, Compoziţia globulelor sanguine şi a celulelor.
  • Perturbările energetice la nivelul chakrei se manifestă prin: Lene, Indiferenţă, Inerţie, Laşitate, Frici absconse, Ipohondrie, Lăcomie, Avariţie, Teama de a nu pierde tot ceea ce conferă sau garantează siguranţa şi bunăstarea, Starea de nesiguranţă, Dificultăţi în a da şi a primi, Furie şi comportament violent datorate lipsei de siguranţă, Neîncrederea în viitor, Egoism exacerbat, Lentoare şi dezordine în gândire, Stare de somnoleţă nejustificată, Lipsa rezistenţei fizice şi sufleteşti, dificultate în a primi forţa elementară a Pământului, Încetinirea proceselor mentale, Dorinţa de acaparare şi acumulare materială, Imposibilitatea obţinerii a ceea ce noi considerăm că ne este necesar pentru existenţă, Imbolnăviri frecvente.
  • Probleme de sănătate care pot să apară datorită persistenţei şi accentuării dezechilibrelor la nivelul primei chakre: Afecţiuni ale anusului ( hemoroizi, fistule, abcese ), Afecţiuni ale rectului, tulburări de miros, Dureri în zona sacrală, Constipaţie, Diaree, Colita, Flebita, Varice, Obezitate, Anorexie, Probleme dentare-parodontoză, Fragilitatea unghiilor, Fragilitate osoasă – osteoporoza, Deformări ale coloanei vertebrale ( scolioza, cifoza, etc), Dureri în zona lombară, Probleme la nivelul picioarelor, articulaţiilor, oaselor ( gută, artrită, reumatism, osteomielita ), Sciatica, Probleme la glezne şi labele picioarelor.
Fiecare dintre cele şapte chakre principale ale corpului fizic prelucrează şi distribuie energia.
Problemele spirituale, mentale, emoţionale şi fizice apar din cauza încapacităţii de a radia energia liber, în urma unor blocaje din sistemele noastre energetice.
Pentru transformarea energiilor nesănătoase în energii sănătoase, pentru creşterea nivelului energetic, şi crearea echilibrului şi armoniei personale cât şi în relaţiile cu oamenii şi mediul înconjurător, pentru a face faţă mai bine stresului şi a ne feri de boli în cele din urmă,  există tehnici şi metode ce pot fi învăţate şi aplicate de toţi aceia care doresc.

Sistem armonizare, activare Chakra Rădăcină (Muladhara ) - Armonia Chakrelor

Afirmaţii:

  • Sunt în siguranţă şi protejat(ă) mereu.
  • Sunt protejat(ă) şi ghidat(ă) divin şi drumul meu este lin şi uşor.
  • Îmi iubesc tălpile picioarelor. Ele îmi arată drumul.
  • Îmi iubesc picioarele. Ele îmi oferă sprijin.
  • Sunt deschis(ă) să îmi extind conştientizarea mea de viaţă.
  • Sunt dispus(ă) să îmi eliberez toate tiparele mele vechi de frică şi insecuritate ca să trăiesc cu bucurie şi în bunăstare acum.
  • Ştiu de unde provin. Ştiu că sunt în siguranţă.
  • Interacţionez cu oamenii acum într-un mod uşor şi plăcut.
  • Este sigur pentru mine acum să mă bucur de viaţă.
  • Sunt responsabil(ă) pentru calitatea vieţii mele.
  • Sunt deschis(ă) la idei noi, gânduri noi şi oameni noi în viaţa mea.
  • Sunt dispus(ă) să iau în considerare posibilitatea că există abordări noi pentru a mă bucura de viaţă.
  • Viaţa este bună.
  • Am încredere că Universul mă sprijină în îndeplinirea scopului meu.
  • Am dreptul de a fiu eu, exact aşa cum sunt.
  • Am dreptul să mă exprim pe mine însumi/însămi şi să îmi manifest visele mele.
  • Pot să mă bucur de plăcerile pe care le oferă viaţa.
  • Am încredere în procesul vieţii mele să se desfăşoare pentru binele meu cel mai înalt şi în bucuria cea mai mare.
  • Îmi iubesc viaţa exact aşa cum este.
  • Sunt liber(ă) să fac orice schimbare este necesară pentru viitorul meu.
  • Îmi asum riscul de a face ceea ce simt că este drept.
  • Sunt un intensificator de viaţă.
  • Creez o fundaţie sănătoasă pe care poate înflori creativitatea.

Frecvenţă Solfeggio:

  • Nume: UT (ut queant laxis)
  • Frecvenţă: 396 Hz
  • Valoare Numerologică: 3+9+6=18, 1+8 = 9
Eliberarea de Vină şi Teamă – asociat cu eliberarea tiparelor emoţionale.
¬ Realizarea obiectivelor şi aspiraţiilor prin crearea unui câmp magnetic Pranic foarte puternic. Doar obiectivele cu destulă energie se pot realiza într-o realitate materială.
¬ Dând putere obiectivului serveşte ca instrument pentru a disolva obstacolele care ar putea împiedica obiectivul de a fi obţinut.
¬ Efecte benefice asupra sentimentelor de vinovăţie.
¬ Dizolvă sentimentul de vinovăţie, care adesea reprezintă una dintre obstacolele de bază pentru realizarea, îndeplinirea obţinerii obiectivelor în modul cel mai direct.
¬ Folosită la împământare, trezire, dezmeticire şi găsirea realităţii.

Frecvenţă de bază:

  • 256 Hz

Frecvenţă platonică:

  • 194.18 Hz
¬ Aceasta este frecvența unei Zile a Pământului (24 ore). Energia este dinamică, stimulativă, revitalizantă şi tonifiantă.

Bijamantra:

  • LAM

Rugăciune(nu este inclusă în track-ul audio):

  • Îl invoc pe Arhanghelul Mihail să mă asiste în deschiderea şi susţinerea chakrei mele rădăcină. Îţi mulţumesc, Arhanghele Mihail, pentru că mă ajuţi să mă ancorez în această lume. Îţi mulţumesc că mă ajuţi să aleg în viaţă calea minimei rezistenţe pe măsură ce mă apropii de împlinirea scopului meu. Amin.

Mudra:

Atinge vărful degetului mare de vârful degetului arătător. Această mudra activează chakra rădăcină. Menţine cât timp asculţi programul audio, sau, pentru cel puţin 10 minute în meditaţie.

Videoclip:


Descărcare audio HQ:

————————————————————————————————————————————————————
Mai multe informaţii despre acest proiect:
Denegări de responsabilitate:
Surse informaţii şi realizare program audio-video:
Vă rog, dacă doriţi să distribuiţi acest articol specificaţi sursa. Acest program audio, cât şi următoarele, au un scop spiritualESTE INTERZISĂ COMERCIALIZAREA acestor programe audio! Dacă doriţi un program audio sau audio-video personalizat, vă stau la dispoziţie pe victor.catalin2012@yahoo.com. Succes!
————————————————————————————http://eusuntvictor.wordpress.com/2013/08/05/2-ani/

Niciun comentariu: