22 apr. 2014

"Atelierul" lui Dumnezeu pentru crearea bunastarii


"Atunci cand nu exista nici o viziune, omenirea piere."

Eu imi doresc din tot sufletul sa il cunosc pe Dumnezeu si caile prin care El creaza. Viziunile mele sunt indreptate catre sanatatea absoluta, armonie si pace. Viziunea mea e credinta launtrica ca Duhul Infinit ma indruma in tot ceea ce fac. Eu stiu si cred ca Dumnezeul din launtrul meu raspunde la aceasta rugaciune. Eu stiu ca imaginea mentala careia ii sunt fidel se va dezvolta in subconstientul meu si se va materializa.

Pictez în mintea mea pentru mine si ceilalti ceea ce este minunat si ii place lui Dumnezeu. Acum imi imaginez ca fac ceea ce imi doresc, ca am toate acele lucruri la care am visat, ca sunt cel care am dorit sa devin. Pentru a realiza toate aceste lucruri, eu simt realitatea lor. Eu stiu ca asa este. Iti multumesc Tie Doamne!"

Niciun comentariu: