26 apr. 2014

Extraterestri vindeca copii bolnavi de cancer intr-un spital din Andorra


                                
Entitati extraterestre apar extrem de des in saloanele copiilor bolnavi de cancer din spitalul Los Ninos din Andora. Spre mirarea tuturor, fara sa se foloseasca de o tehnologie sofisticata, aceste entitati vindeca ca prin minune zeci de copii in fiecare an.


Cel putin 15 medici din spitalul Los Ninos au declarat intr-un raport special ca de-a lungul timpului au zarit pe camerele de filmat numeroase entitati extraterestre in camerele copiilor bolnavi de cancer in faza terminala. Extraterestri au o inaltime de doar 1,50 metri si sunt extrem de sensibili la boala cu care se lupta copiii. Doar in ultima luna patru copii au fost vindecati de entitatile extraterestre.


“Nu am putut crede ca ceea ce vad este real. Am fost de garda intr-o noapte si dupa ce am completat rapoartele am privit pe hol si am vazut cum veneau spre mine doua creaturi extraterestre mici de inaltime. La inceput am crezut ca sunt doi baieti care au iesit din salon, dar cand am privit mai bine am realizat ca sunt doua creaturi extraterestre. Ei erau cu capetele mari, ochii migdalati si pielea de culoare bruna. M-am speriat, dar in acelasi timp am simtit un sentiment de dragoste si bunatate atunci cand s-au oprit in fata mea.“, a declarat Lupe Montoya, una dintre asistentele spitalului.


Cele doua creaturi au intrat in camera lui Juan Lopez, un baietel de numai 7 ani care trebuia sa moara de leucemie in doar o saptamana. În acea clipa asistenta a chemat paza, dar pe medicul de garda.


“Cand am intrat in salon, am observat cele doua creaturi langa patul lui Juan Lopez. Unul dintre extraterestri i-a atins fata cu degetul sau lung si imediat corpul copilului a fost inconjurat de o aura aurie.“, sustine doctorul Tomas Ruiz.
Extraterestri vindeca copii bolnavi de cancer intr-un spital din Andorra

Dupa ce fiintele extraterestre au parasit spitalul, baietelul a fost supus unor teste si medicii au constat cu stupoare ca fusese vindecat de cancer. La fel s-a intamplat si in cazul lui Mariei Munoz, Anitei Pena si Hector Gomez, toti diagnosticati cu cancer in faza terminala.


Conform declaratiilor medicilor, extraterestri vin intotdeauna la ora 01:00 si vindeca cu o atingere pe frunte. Aceste evenimente se repeta de cativa ani, dar nimeni nu a avut curajul sa le faca publice din motive evidente.


primit pe mail

Niciun comentariu: