14 sept. 2014

IMAGINATIA SI CREAREA REALITATII

                        nnn
Imaginatia joaca un rol foarte important in vietile noastre. Nici macar nu putem sa ne dam seama de asta, pentru ca totul este deja programat in subconstient. Dar este de ajuns sa ne observam in momentul in care primim o veste proasta.
“Daca mai faci o greseala, esti concediat!” In asemenea cazuri ce gandim? “cu siguranta curand voi fi dat/data afara de la munca.Ce vedem cu ochii mintii? Cum seful nostru ne da afara de la munca si urla pe noi. Sau incepem sa vedem cum nu mai avem bani si nu mai avem ce sa punem pe masa si sa dam copiilor nostri sa manance. Incepem sa vedem disperarea!
Ce simtim? Simtim tristetea, supararea, dezamagirea, frica. Toate aceste emotii sunt negative! Odata ce aceste trei: gandul, imaginatia si emotia sunt active vom incepe sa facem iar greseli la locul de munca, in mod inconstient! Pai asta am activat nu? Am apasat pe butonul NEGATIV al vietii noastre. Din acest moment, viata se va derula exact asa cum am prezis-o de la inceput.
Ce este recomandat sa facem? Sa gandim POZITIV si pe langa asta sa vedem viata in roz si sa o simtim asa. Veti spune ca viata nu e chiar asa, dar eu va spun ca este exact asa! Tot ce vi se intampla “rau” sau “bine” este responsabilitatea voastra! Ati apasat butonul gresit! Si ati ajuns aici.
In loc sa ne stresam, sa fim tristi si suparati, cel mai bine este sa vedem cum putem schimba lucrurile. Daca va place locul de munca, atunci incepeti sa-l vedeti pe sef altfel. Imaginati-va si simtiti, un sef bland, iubitor, perfect! Doar este om si el, nu este mai presus decat nimeni si nimic. Este tot un suflet cu o forma fizica, cu o misiune si o iubire abundenta. Faptul ca el nu stie asta in mod constient nu poate sa influenteze cu nimic viata voastra.
Cum priviti un om exact asa este el. Incepeti sa priviti oamenii din jur la fel ca si pe voi. Ce castigati daca ii priviti cu ura sau rautate? Aveti doar de pierdut! Eventual castigati o stare de rau, pentru ca ati apasat butonul gresit.
Sa luam un alt exemplu. Starea de sanatate. Stim cu totii ca sanatatea este darul cel mai de pret pe lumea aceasta. Insa stim asta doar cand am pierdut-o. Incepeti sa fiti recunoscatori pentru starea voastra de sanatate in fiecare zi. Priviti-o ca pe un dar de la Creator! Starea de sanatate este influentata si ea de catre imaginatie, gand si emotie. Niciodata sa nu uitati asta!
Va recomand sa faceti zilnic o meditatie de sanatate, in care sa va invaluiti corpul cu iubirea de la Creator. Imaginati-va, un Creator care va ofera tot ce va doriti. In acest moment va doriti starea de sanatate.
foame-de-dragosteCum ar fi aceasta intalnire?
  • Tata, imi doresc foarte mult ca starea mea de sanatate sa se imbunatateasca.
  • Copilul meu, tu esti perfect! Ai venit din perfectiune, deci nu ai nicio problema, decat daca nu cumva ai creat tu asta.
  • Am creat asta si uite ca acum sufar.
  • Totul este o iluzie, copilul meu!
  • Tata, vreau iubire, sa plutesc in iubire, sa ma imbrac cu iubire, sa fiu una cu iubirea! Poti sa imi oferi acest lucru?
  • Sigur ca da, copilul meu frumos. Pot sa fac asta. Insa am nevoie si de tine. Aminteste-ti, imaginatia pe care am oferit-o fiecarui sufletel este foarte puternica! Acum intinde-te pe spate, fii relaxat/relaxata. Stai asa cat de mult timp iti doresti. Cu ochii mintii priveste chakra inimii sau oricare chakra unde ti-ai creat boala. Poate fi chakra plexului solar, chakra de baza, chakra gatului, oriunde ai probleme. Priveste aceasta chakra, mai précis culoarea ei si in acest timp uita-te si simte cum se umple de iubire. Iubirea este infinita, curge si curge si curge si nu se opreste niciodata. Trebuie doar sa fii constient/a de ea. Stai asa macar cinci minute. Repeta intre timp cuvintele:
_____________ (organul bolnav) este SANATOS, PUTERNIC si PLIN DE IUBIRE. MULTUMESC! Repeta acest procedeu de cate ori iti doresti copilul meu frumos. Ai sa vezi cat de bine te vei simti. Nu uita sa vezi, sa simti si sa gandesti la fel. Gandul, imaginatia si emotia sunt cele mai puternice instrumente. Ti le-am oferit pentru a-ti crea viata exact asa cum iti doresti. Te iubesc!
  • Si eu te iubesc, Tata! Si iti multumesc pentru ca esti atat de darnic intotdeauna cand am nevoie de ceva, esti mereu aici si imi oferi tot ce imi doresc!
Pentru fiecare problema, situatie faceti la fel. Vizualizati problema, simtiti cum curge iubirea prin ea si multumiti. Toate lucrurile se vor rezolva ca prin farmec, ca si o magie. Pentru ca viata este o magie, dragii mei. O magie minunata, incantatoare, fantastica, uimitoare!
Va iubesc si va doresc tot binele din lume si toata iubirea sa se reverse peste voi!
sursa-ioanadumitrachescu.com
http://astrodeva.wordpress.com/2014/03/02/imaginatia-si-crearea-realitatii/
http://astrodeva.wordpress.com/2014/03/02/imaginatia-si-crearea-realitatii/

Niciun comentariu: