15 nov. 2014

Ingerii m-au luminat


Prieteni dragi,
fiecare simte si gandeste in felul lui evenimentele care curg neincetat peste noi...Cei mai multi percep ca fiind foarte grele transformarile care ni se impun in aceasta etapa.De aceea,m-am gandit sa va impartasesc ACUM o lectie uimitoare care am primit-o de la ingeri (unora dintre voi v-am spus-o deja).
Cred ca va amintiti prima etapa a concursului "Romanii au talent". Castigatorul a fost,in mod surprinzator, Adrian Tutu,un copil de 16 ani,cred ca cel mai modest ca talent dintre finalisti. In noaptea de dupa finala nu am putut sa dorm de revolta... Aveam si eu niste preferati,cu adevarat talentati,infinit mai talentati decat Tutu.Spre dimineata ingerii m-au luminat spunandu-mi: "intoarce-te la interviurile de dinaintea anuntarii rezultatelor!". Am fost cutremurata de revelatia care mi-a fost daruita! Intrebati ce vor face cu banii, daca vor castiga concursul, toti concurentii (inclusiv Rebeca, fetita de 6 ani cu voce de inger) aveau planuri. Singurul care nu-si programase nimic in legatura cu acei bani a fost, ghiciti cine? Adrian TUTU! Prin acest copil, Dumnezeu ne-a dat atunci ocazia sa intelegem RETETA MIRACOLULUI! La intrebarea "ce vei face cu banii, daca vei castiga?", Tutu a raspus cam asa: "nu pot sa ma gandesc la asa ceva, pt ca eu nu pot sa castig. Nu am venit la acest concurs pt ca ma consider tatentat, ci pt a-mi deschide si usura inima! AS PUTEA CASTIGA DOAR PRINTR-UN MIRACOL AL LUI DUMNEZEU!". Si a castigat! Tutu este un copil orfan de ambii parinti si a fost crescut cu greu, de bunici. Daca nu ar fi castigat, ar fi fost nevoit sa-si intrerupa scoala pt a se intretine si a-si ajuta bunicii. Dar, modestia si puritatea, seninatatea si credinta lui au permis realizarea miracolului!
Ingerii m-au mai invatat atunci, ca Dumnezeu ne are in atentie pe toti, in acelasi timp! Tutu avea nevoie de bani si i-a primit pt ca a stiut cum sa-i ceara, fara sa puna conditii. Nimeni nu a fost nedreptatit, pt ca ceilalti concurenti s-au lansat prin acel concurs si au primit contracte din care au castigat mai mult decat era acel premiu.
Va spun toate acestea, pt a intelege de ce va propun ca, macar azi si maine, sa ne pastram linistea interioara. Sa fie Lumina in interiorul si in afara nostra. pt ca Dumnezeu sa poata savarsi miracolul de care neamul romanesc are nevoie!
Sa stingem toate conflictele! Agitatia si dezbinarea, frica si ura sunt uneltele intunericului! Noi suntem "fii si fiicelei Lui Dumnezeu cel Preainalt!".
 Sa ne imbracam Inimile in haine din Lumina cea mai pura! 
 Sa ne golim mintea de orice creatie a egoului, pt a da posibilitate Inteligentei si Iubirii divine sa se manifeste!
Fie ca Lumina Cristica sa ne fie singura calauza!
Anisoara H.
Sursa: internet

Niciun comentariu: