8 feb. 2015

O relatie Constienta


Pentru a avea relatii constiente cu ceilalti, mi-am dat seama ca mai intai trebuie sa am o relatie constienta cu mine. Am inteles ca nu poti oferi ceva ce mai intai nu ai invatat sa-ti oferi tie. Si anume: acceptare de sine, iubire, compasiune, rabdare, incredere, autenticitate, iertare, sinceritate, lipsa judecatii etc. Apoi am realizat ca este important sa ai relatii constiente cu tot ce te inconjoara: cu divinitatea, familia, prietenii, cu fiintele celeste, cu pamantul, apa, aerul, focul, copacii, cristalele, plantele, animalele….cu tot ce este viu. Doar asa reusesti sa intelegi tot spectrul de miracole ce te inconjoara si toata aceasta calatorie incepe din interior. Doar asa reusesti sa te cunosti in totalitate, pentru ca tu esti in toti si toate.
Ascultam aceeasi melodie dar o percepem diferit, acesta este marea frumusete. Unii au uitat sa o auda, altii abia incep sa o auda si altii incearca sa ii ajute pe ceilalti sa si-o aminteasca. Totul este o simfonie care se experimenteaza pe sine.
In momentul in care intri intr-un dialog constient cu toate palierele fiintei tale, poti crea un spatiu sacru in care potentialul evolutiv poate fi explorat in toate dimensiunile. Realizezi ca esti mai mult decat acest corp, ca esti si minte si spirit, incepi sa te simti conectat la tot.
Acolo unde sunt cel putin doi, exista si Dumnezeu. Intr-o relatie constienta sunteti prezenti la faptul ca sunteti niste suflete care ati ales o experienta umana si ca dincolo de aceasta viata, totul este doar lumina si iubire. Si iluzia durerilor sau a contextelor de viata alese sunt doar o calatorie spre Acasa, spre reintregire, spre Dumnezeu. Ca scopul ti-l traiesti in fiecare zi prin a explora si a fi prezent, prin a-ti asuma ca esti creatorul realitatii tale.
O relatie constienta te ajuta sa te simti conectat cu Sursa, conectat cu campul tuturor posibilitatilor. Stii ca prezenta celuilalt iti ofera libertatea de a fi tu fara a fi judecat.
Eu sunt tu, si tu esti eu… Barierele sunt dizolvate si limitarile sunt vindecate. O relatie constienta iti reaminteste sa iesi din matrix, vezi iluziile si nu te mai identifici cu ele.
Intr-o relatie constienta simti ca il ai pe creator manifestat in fata ta printr-o individualitate, celalalt fiind o expresie a sa, a ta. Nu ai cum sa nu iubesti neconditionat acea expresie, trezita in corp, conectata cu totul, ca si tine.
Cand simti acest spatiu ca fiind nemilitat, incerci sa reglezi dimensiunile discutiilor prin respiratie. Si astfel deveniti impreuna exploratori de constiinta. Simtiti amplificat totul si vedeti totul in profunzime.
O astfel de relatie te incarca, mereu iesi pe plus, creativitatea si experimentarea nu are limite, sunteti constienti ca energia voastra, impreuna creeaza ceva nou, va potentati si provocati reciproc.
Sunt recunoscatoare ca am reusit sa am o astfel de relatie in viata mea. Iti multumesc drag prieten constient, ca imi oferi libertatea de a fi eu, in preajma ta.
Iti multumesc pentru ca oricat de dificil, ciudat, rusinos ar fi ceva intre noi, mereu gasim curajul sa comunicam sincer si autentic. Intelegem si acceptam ca impreuna am co-creat un context prin care sa ne vindecam, sa invatam.
Iti multumesc pentru ca in momentele in care ma pierd de mine, esti mereu acolo, uitandu-te in ochii mei cu compasiune si blandete.
Iti multumesc pentru ca imi tii spatiul ca sa o iau razna, nejudecandu-ma nicio secunda pentru scenariile in care am intrat din frica. Pentru ca ma onorezi vazand lumina din mine.
Iti multumesc pentru ca imi apesi pe butoane si ca ma ajuti sa accept si sa transform tot ce credeam despre mine ca nu este suficient de bun.
Iti multumesc pentru ca mi-ai daruit iertarea atunci cand nu credeam ca merit.
Iti multumesc pentru ca atunci cand am nevoie sa fiu singura, stii sa-mi oferi spatiu, fara sa o iei personal.
Iti multumesc pentru ca alegi constient sa fii in aceasta relatie. Iti multumesc pentru ca atunci cand nu simti sa faci ceva nu o faci si asta inseamna ca ne onorezi.
Iti multumesc pt ca nu ai uitat de copilul din tine. Ca il iubesti si ii dai voie sa te bucure, sa ma bucure.
Iti multumesc pentru toate vietile in care am ales sa evoluam impreuna si pentru ca ai ales sa-mi fii aliat si in aceasta viata.
Cateodata ma simt ca o pata de culoare. Am viziunea, o simt, dar nu stiu cum sa ii dau viata. Prin discutiile cu tine, simt cum imi dai contur, cum imi dai un sens si o directie. Cum pata de culoare capata o forma, un rost. Iti multumesc pentru ca imi oferi acest dar, sa creez, sa ma creez.
Imi cer iertare pentru ce din mine ti-a provocat suferinta. Pentru toate clipele in care te-ai simtit singur si tanjeai dupa o imbratisare. Din acest prezent, trimit vindecare dincolo de timp si spatiu. Fie ca toate acele emotii si ganduri sa se transforme in lumina si iubire. Ma rog sa te ierti si pe tine insuti pentru toate momentele in care ai uitat sa te iubesti.
Meriti sa traiesti asa cum iti doresti. Meriti sa ai experientele de care ai nevoie, pentru a evolua. Eu nu pot decat sa ma asigur ca traiesti in aliniament cu adevarul tau si sa te sustin orice ai alege.
Iti multumesc pentru ca prin frumusetea ta, ma faci sa ma indragostesc de mine.
Te iubesc neconditionat,
Marilu

 

Niciun comentariu: