6 oct. 2015

Legile Universale

descărcare
Legea atractiei este prima lege, daca nu intelegeti si nu sunteti in stare sa aplicati eficient aceasta lege, atunci cea de-a doua lege, Stiinta Creatiei la Vointa, si a treia, Arta de a Da Voie, nu pot fi folosite.
Prima lege, Legea Atractiei, spune: Cele care se aseamana se atrag. Chiar daca pare o afirmatie destul de simpla, ea defineste cea mai puternica Lege din Univers – o lege care afecteaza tot ceea ce este in  permanenta. Nu exista nimic care sa nu fie afectat de aceasta lege puternica.
A doua lege, Stiinta Creatiei la Vointa spune: Ceea ce cred, astept sau la ceea ce ma gandesc – exista. Pe scurt, obtineti lucrurile la care va ganditi, fie ca le doriti sau nu.
Stiinta Creatiei la Vointa reprezinta o aplicatie deliberata a gandirii, pentru ca daca nu intelegeti aceste legi si nu le aplicati in mod intentionat, veti crea lucrurile in mod automatic.
Cea de a treia lege, Arta de a da voie, spune: Eu sunt ceea ce sunt si doresc sa ii las si pe ceilalti sa fie ceea ce ei sunt. Atunci cand sunteti dispusi sa ii lasati si pe ceilalti sa fie asa cum sunt ei, chiar daca ei nu va lasa pe voi, atunci veti deveni unul din cei care dau voie, dar nu prea se poate sa ajungeti in acest punct pana nu ajungeti mai intai sa intelegeti cum obtineti ceea ce obtineti.
Numai atunci cand intelegeti ca nimeni nu poate lua parte la ceea ce traiti decat daca ii invitati prin gandurile voastre (sau prin atentia ce le-o acordati), si ca imprejurarile nu pot fi parte a experientei voastre decat daca le chemati prin intermediul gandurilor (sau al observatiei), numai atunci veti fi Cel Care Da Voie, lucru pe care vi l-ati dorit atunci cand ati venit in acest plan fizic.
Intelegerea acestor trei puternice legi universale si aplicarea lor in mod intentionat va va conduce la acea libertate plina de bucurie de a fi in stare sa va creati propria viata, exact asa cum vreti sa fie. Odata ce intelegeti ca toti oamenii, toate conjuncturile si toate evenimentele sunt chemate de catre voi, prin intermediul gandurilor, veti incepe sa va traiti viata asa cum ati decis. Si astfel, intelegerea puternicei Legi a Atractiei, cuplata cu intentia de a va crea la vointa propria voastra experienta de viata, vor duce in cele din urma la acea libertate neingradita care poate veni numai dintr-o completa intelegere si aplicare a Artei de a da voie.
Veti primi esenta a ceea ce va ganditi, fie ca este ce doriti, fie ca este ceva ce nu va doriti.
Daca vreti sa faceti adevarate schimbari pozitive in ceea ce traiti, trebuie sa nu mai luati in seama felul in care sunt lucrurile – precum si modul in care va vad ceilalti – si sa dati mai multa atentie modului in care ati prefera sa fie ele. Prin practica, va veti schimba punctul de atractie si veti trai o schimbare substantiala in viata voastra. Boala poate deveni sanatate, lipsa de abundenta poate deveni abundenta, relatiile rele pot fi inlocuite de relatii bune, confuzia poate fi inlocuita de claritate si asa mai departe.
Alegand in mod deliberat: sa va directionati gandurile – in loc sa observati ce se petrece in jurul vostru – veti incepe sa schimbati sabloanele vibrationale la care raspunde Legea Atractiei. Si cu timpul, cu mult mai putin efort decat credeti acum, nu veti mai raspunde la modul in care va percep ceilalti, si nu veti mai crea un viitor care sa fie atat de asemanator cu trecutul si prezentul. In schimb, veti fi puternicul creator care isi alege la vointa experientele.
Pentru a atrage sanatatea pute-ti spune:
Doresc sanatatea perfecta! Imi place sa ma simt bine. Ma simt bine in trupul meu. Am multe amintiri placute despre cat de bine ma simt in corpul meu. Vad multi oameni care se afla intr-o stare de sanatate buna evidenta, si este usor de vazut cat de mult se bucura si ei de corpurile lor. Atunci cand am ganduri ca acestea, ma simt bine. Aceste ganduri sunt in armonie cu un corp sanatos.
Pentru prosperitate materiala:
Doresc prosperitate materiala! Exista o multime de lucruri minunate care sunt cu adevarat disponibile in aceasta lume minunata, si prosperitatea materiala deschide poarta catre multe dintre acestea. Deoarece Legea Atractiei raspunde gandurilor mele, m-am hotarat sa ma focalizez in mod predominant asupra abundentei care este posibila, intelegand ca este doar o chestiune de timp pana cand gandurile mele de prosperitate vor fi urmate de un suvoi de prosperitate materiala.
Deoarece Legea Atractiei imi va aduce obiectul gandurilor mele, aleg abundenta.
AttractionPentru relatii minunate:
Imi doresc sa am relatii minunate. Ma bucur de compania unor oameni draguti, inteligenti, amuzanti, energici, si ma bucur stiind ca aceasta planeta este plina de asemenea oameni. Am intalnit atat de multi oameni interesanti, si imi place sa descopar calitati fascinante in cei pe care ii intalnesc. Se pare ca……. cu cat imi plac mai mult oamenii, cu atat apar in viata mea mai multi oameni pe care ii indragesc. Imi place acest moment de co-creatie spectaculoasa.
Doar cuvintele nu va vor aduce manifestarea imediata a ceea ce cereti, dar cu cat le rostiti mai des, cu atat mai bine va veti simti pe masura ce le rostiti, si cu atat mai pura (sau mai putin contradictorie) va fi vibratia voastra. Si in curand, lumea voastra se va umple cu acele lucruri despre care ati vorbit…. Cuvintele singure nu atrag, dar atunci cand simtiti emotie rostindu-le, aceasta inseamna ca vibratia este puternica – si Legea Atractiei trebuie sa raspunda acestor vibratii.
(Sursa – carte – Legea Atractiei – Abraham Hicks)
Sa va fie de folos!
Psiholog Psihoterapeut Recatej Luana Luminita

Niciun comentariu: