28 dec. 2015

Rugaciuni de Multumire catre Sfanta Treime

Sfanta Treime
MULTUMESC, SFANTA TREIME, pentru IERTAREA tuturor greselilor mele cele de voie si cele fara de voie, cele cu stiinta si fara de stiinta, cele cu neascultare.
MULTUMESC, SFANTA TREIME, pentru IERTAREA Ta, pentru tot ce ti-am gresit tie in viata asta sau altadata, pentru IUBIREA TA.
MULTUMESC, pentru IERTAREA primita de la toate Puterile Ceresti, pentru tot ce am gresit in viata asta sau altadata, Multumesc, pentru IUBIREA Voastra.
MULTUMESC, pentru IERTAREA pentru tot ce le-am gresit in viata asta sau altadata, IERTARE primita de la toti OAMENII si de la toate vietuitoarele, cu trup sau fara de trup, cu care am interactionat, Multumesc, pentru IUBIREA Voastra.
MULTUMESC, SFANTA TREIME, pentru IERTAREA primita Eu si FAMILIA mea si intreg Neamul meu, Multumesc, pentru IUBIREA Ta.
MULTUMESC, pentru IERTAREA primita de la Viata, Vietuitoare, Plante si Animale, Multumesc, pentru IUBIREA Voastra.
MULTUMESC, pentru IERTAREA primita de la Spiritele Pamantului, ale Apei, Aerului, Focului, Lemnului, Metalelor si ale Ghetii, Multumesc, pentru IUBIREA Voastra.
MULTUMESC, pentru IERTAREA primita de la Iubire, Suflet, Constiinta, Vointa, Gandire, Memorie, Credinta, Multumesc, pentru IUBIREA Voastra.
MULTUMESC, pentru IERTAREA primita de la Sex si Bani, Multumesc, pentru IUBIREA Voastra.
MULTUMESC, pentru IERTAREA primita de la Pamantul care mi-a ingaduit sa ma nasc, Multumesc, pentru IUBIREA Mamei Pamant.
MULTUMESC, pentru IERTAREA primita de la intreg Universul, de la Intreaga CREATIE DIVINA, Multumesc, pentru IUBIREA Voastra !
MULTUMESC, SFANTA TREIME, ca Eu cu Tine UNA Sunt, ca Eu cu Voia Sfintei Treimi UNA Sunt si Eu fac doar voia Sfintei Treimi !
MULTUMESC, pentru ARMONIE, pentru IUBIREA de Sine si pentru IERTAREA de Sine !
AMIN!
Sursa:
Cretu Andreea Nicoleta
Si Asa Si Este Si Aici Si Acum  Si Infinit!
AMIN! AMIN! AMIN!

MULŢUMESC, SFÂNTA TREIME, că în fiecare clipă a vieţii mele şi în fiecare zi, Tu Iţi ţii deschise aripile tale asupra mea şi îmi luminezi Sufletul cu Lumina ta Sfântă, fără ca umbrele întunericului să mă poată împrejmui.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, că Tu eşti scutul meu Divin şi puterea mea.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, că Lumina Ta este scut şi pavăză împotriva tuturor furtunilor care vin din interiorul sau din exteriorul Sufletului meu.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, că Tu eşti eliberatorul lui Dumnezeu, adăpostul şi sanctuarul meu, ajutorul atotprezent în timpuri de nevoie.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că, cu ajutorul Tău nemijlocit, binecuvântez numele Lui Dumnezeu veşnic şi mă închin Lui întotdeauna.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că îmi deschid inima cu milostivenie şi îi iubesc pe Toţi ,astfel încât toate rugăciunile mele şi gândurile şi faptele mele poartă pecetea de milostivire a lui Dumnezeu.
Îţi mulţumesc pentru darul de Lumină extraordinar, care îmi releveaza maiestatea vieţii şi îmi descoperă, în acelaşi timp, şi ceea ce se găseşte în sufletul meu.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că Frumuseţea Iubirii tale Divine îmi încălzeşte inima mea şi pentru că Voia Lui Dumnezeu se împlineşte în viaţa mea, în fiecare nanosecundă a vieţii mele,
Acum,  Aici şi de-Acum şi Pururea şi-n Vecii Vecilor, Amin, precum în CER aşa şi pe Pământ, precum în Suflet, la nivel de Sine, Spirit aşa şi în Trup şi în Plan Material, precum în Vibraţiile Nemateriale aşa şi în Materie.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că, cu Tine alături, toate temerile mele dispar, indiferent de ceea ce se petrece în jurul meu, pentru că ştiu că TOT CEEA CE PRIMESC este de la DUMNEZEU spre BINELE meu Suprem ,
Acum , Aici, în fiecare nanosecundă a vieţii mele, şi de-Acum şi Pururea şi-n Vecii Vecilor, Amin, precum în CER aşa şi pePământ, precum în Suflet, la nivel de Sine, Spirit aşa şi în Trup şi în Plan Material, precum în Vibraţiile nemateriale aşa şi în Materie.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că inima mea Te simte lângă ea şi credinţa mea în Dumnezeu creşte şi mă ajută să văd Divina atotputernicie a Luminii, care mă susţine.
MULŢUMESC,  SFÂNTĂ TREIME, pentru că merg prin viaţă, în mijlocul furtunilor sau al curcubeelor, cu un strigat de bucurie, cântând în inima cântul de milostivire a Lui Dumnezeu.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că glasul meu şi Sufletul meu şi întreaga mea Fiinţă, cântă cântul meu de iubire Divină.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că simt şi merg pe CALEA MEA DESCHISĂ CĂTRE LUMINĂ, fără a exista piedici, pentru că Tu cu mine Eşti şi Sfânta Treime mă ţine în braţe.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că Sufletul meu se bucură de prezenţa îngerilor şi Aici, pe Pământ, că am susţinerea perfectă din partea Sfintei Treimi, a Cerului, a Tuturor Sfinţilor, a tuturor Cetelor de Îngeri, a tuturor Fiinţelor , a Bătrânilor, a tuturor Maeştrilor Spirituali din Tot ce-i creat de Dumnezeu, a tuturor sufletelor cu trup şi fără de trup din Creaţia Divină , în tot ce întreprind mereu, în fiecare clipă !
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că faci posibil şi împlineşti tot ce pare imposibil, spre BINELE meu Suprem , în deplină armonie cu Planul Divin ce-mi guvernează Fiinţa,
Acum , Aici, în fiecare nanosecundă a vieţii mele, şi de-Acum şi Pururea şi-n Vecii Vecilor, Amin, precum în CER aşa şi pe Pământ, precum în Suflet, la nivel de Sine, Spirit aşa şi în Trup şi în Plan Material, precum în Vibraţiile Nemateriale aşa şi în Materie.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că întăreşti gândurile mele, simţirile şi trăirile, cu viziuni de Divină energie pozitivă, că-mi deschizi Sufletul către LUMINA INFINITĂ DIVINĂ, SURSA IUBIRII, ADEVĂRULUI , VIEŢII ŞI A CUNOAŞTERII INFINTE .
MULTUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru creşterea în Lumină din viaţa mea.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME, pentru că, cu ajutorul Tău nemijlocit, AM TOTALĂ ÎNCREDERE în mine, în viziunile şi visele mele.
MULŢUMESC,  SFÂNTĂ TREIME, pentru că, cu ajutorul Tău nemijlocit, îmi manifest înţelepciunea Iubirii Divine şi manifest miracole vindecătoare şi transformatoare Divine în viaţa mea şi a celor din jurul meu, a tuturor sufletelor cu trup şi fără de trup, trimise în calea mea de către Dumnezeu, în ordinea, echilibrul şi armonia stabilite de EL, pentru a le ajută şi pentru a mă ajuta.
MULŢUMESC, SFÂNTĂ TREIME pentru că înţeleg , simt, ştiu că, atunci când sunt Una cu Dumnezeu, orice este posibil.
O, Lumină pură a Dumnezeului nostru, TATĂ CERESC AL CELOR CREATE ŞI NECREATE, Iţi Mulţumesc pentru că Eşti îngerul meu păzitor!
Si Asa Si Este Si Aici Si Acum Si Infinit!
Amin! Amin! Amin!
Sursa:
Internet – Autor Necunoscut

Sa Va Fie De Folos! Va Iubesc Pe Toti!

Pace, Lumina, Iubire, Compasiune, Serenitate si Binecuvantari Divine Tuturor!

Dida Aurelia
Sfanta Treime
 https://didaaurelia444.wordpress.com/2015/11/25/rugaciuni-de-multumire-catre-sfanta-treime/

Niciun comentariu: