28 apr. 2016

Coborati-L pe Iisus Hristos de pe cruce


Fundamentala in icoana este dogma crestina a intruparii, adica faptul ca cea de-a doua Per­soana a Sfintei Treimi, Fiul lui Dumnezeu, S-a in­trupat, facandu-Se om deplin si ramanand Dum­nezeu deplin, unind in ipostasul Sau in chip neamestecat si nedespartit cele doua naturi, cea dumnezeiasca si cea umana. In vreme ce in Ve­chiul Testament Dumnezeu nu Se facea cunos­cut oamenilor decat prin cuvinte si simboluri, fapt care nu permitea reprezentarea Sa, El S-a aratat in Persoana Cuvantului intrupat. Dupa cum scrie Sfantul Ioan Damaschin in Primul tra­tat in apararea icoanelor3:
„Odinioara, Dumnezeu cel necorporal si fara de forma nu se zugravea deloc. Acum insa faptul ca Dumnezeu S-a aratat in trup si a locuit printre oameni, face icoana chi­pului vazut al lui Dumnezeu“.
Prototipul oricarei icoane este asadar repre­zentarea Persoanei Cuvantului in omenitatea Sa plina de Dumnezeire. Toate celelalte icoane au ca model icoana lui Hristos, asa cum arata Canonul 3 al Sinodului din 8704. Intr-adevar, potrivit credintei crestine ortodoxe, in Persoana lui Hristos, Dumnezeu S-a facut om pentru a desfiinta despartirea creata de pacat intre om si Dumne­zeu, pentru a restaura natura umana si a o fa­ce partasa la natura dumnezeiasca, fapt pe care Sfintii Parintii il exprima pe scurt prin bine-cunoscuta formula: „Dumnezeu S-a facut om pen­tru ca omul sa se faca dumnezeu.


   Pe data de 22 aprilie 2012, am participat la intalnirea organizata de Editura Dianusa la Constanta, intalnire ce a avut ca scop promovarea cartilor "ANASTASIA". 

   Dupa 1 an si sapte luni, anuntam intalnirea ce avea loc intr-o zi de vineri, 6 decembri 2013 in Bucuresti.        
   Scopul acestei intalniri a fost de a indeplini una din dorintele Anastasiei:
 sa-l coboram pe Iisus Hristos de pe cruce (asa cum ne indeamna Anastasia in volumul 7, pag.141-144).

   

Imagini pentru anastasia carte

 











Nu stiam daca era bine sa organizez acest eveniment pe data de 6 decembrie, cand toata lumea il sarbatorea pe Sfantul Nicolae. Raspunsul a venit pe o cale neasteptate: am gasit o icoana care-l reprezenta pe Sfantul Nicolae. Era asezata pe cutiile postale, la intrarea in bloc. Am stiut atunci ca pe 6 decembrie trebuie sa aiba loc intalnirea de la Bucuresti. Acesta este anuntul:

   
UN DAR NEPREŢUIT PENTRU UMANITATE - INVITAŢIE
Dragi prieteni,
Am cunoscut cândva, prin intermediul lecturării unor cărţi publicate de Editura Dianuşa, o frază ce mi-a rămas adânc înrădăcinată în suflet, formulată de o doamnă pe nume Anastasia. Interesant este că sunt câteva zile de acum, de când această frază îmi este grăită insistent de vocea mea interioară, cum nu s-a întâmplat vreodatâ până în prezent. Cum ştiu ca nimic nu este întâmplător, consider că Divinitatea îmi transmite de fapt că a sosit vremea să fie pus în practică ceea ce mi s-a transmis atunci şi mă simt deosebit de onorată că am fost aleasă să iniţializez această acţiune.
Iar dacă totul „s-a potrivit”, astfel încât, acest minunat Dar Divin să sosească exact de ziua Sfântului Nicolae, ma întreb sincer: „Oare cum va fi de Crăciun?”
Nu se putea întâmpla acţiunea la care mă gândesc şi pe care o pregătesc cu multă iubire şi în acelaşi timp nerăbdare, decât într-o zi plină de căldură sufletească, aşa cum este cea a Sfântului Nicolae. Se ştie încă din timpuri străvechi că şi în cea mai sărăcăcioasă căsuţă, se simte aceasta căldură, în această zi, tocmai datorită Sfântului Nicolae, mare protector şi iubitor al familiilor.
Cum nu ştim dinainte ce cadouri ne pregăteşte fiecăruia dintre noi Moş Nicolae, tot aşa doresc şi eu să las o umbră de mister şi necunoscut faţă de acţiunea pe care doresc să o fac, astfel încât, aceasta să poată fi percepută la cel mai înalt vârf de trăire şi simţire interioară.
De aceea vă invit cu mare drag, vineri, 06.12.2013, în Bucureşti, începând cu ora 18,00, la o întâlnire intitulată:
„UN DAR NEPREŢUIT OFERIT UMANITĂŢII DE CĂTRE DIVINITATE”
Iată programul:
18,00 – 18,15 – Noţiuni introductive;
18,15 – 18,30 – Meditaţie de purificare şi armonizare;
18,30 – 18,45 – Despre Anastasia;
 .......
 20,00 – 20,45 – Împreună împlinind dorinţa Anastasiei.
                          Un dar nepreţuit pentru Umanitate;
Iniţiatorul acţiunii (facilitator): Mariana Adriana Constantinescu

Vă aştept cu mare drag,
Adriana Constantinescu


Am inceput organizarea evenimentului pentru coborarea lui Iisus Hristos de pe cruce.
Am facut casuta in care sa stea Iisus Hristos dupa ce il coboram de pe cruce, i-am luat imbracaminte, am cautat si am gasit toate lucrurile necesare intr-o gaspodarie: pat, vas de pamant pentru apa, matura, ..., toate in miniatura. La geamuri am asezat pe Maica Domnului si Dumnezeu Tatal. Il asteptau pe fiul lor, ca sa petreaca impreuna sarbatoarea de Sfantul Nicolae.

Participantii la acest eveniment m-au ajutat sa-i dam jos  de pe cap lui Iisus Hristos coroana de spini, sa-i scoatem energetic cuiele din maini si picioare, sa-L spalam, sa-L  imbracam in vesmant alb si sa-L asezam in pragul casei. Am aprins lumina in casa. I-am urat "Bun venit!" si am servit toti paine si vin.


A fost un eveniment de mare incarcatura emotionala. Am impodobit si bradul, dar l-am impodobit cu mini-baloane, cu ghirlande si flori din gradinita mea din fata blocului.
Am aprins si artificii. 
Toti participantii la acest eveniment au simtit prezenta Anastasiei.


    Iisus Hristos si casuta au ramas la scoala care a gazduit evenimentul.
   Cand am ajuns la Constanta, intr-una din zile, ma gandeam ca se apropie Anul Nou, iar eu nu mai am icoana in casa.
    Dupa cateva zile, gasesc tot pe cutiile postale, o icoana cu Iisus Hristos tinand in mana o carte. 

Acesta este icoana gasita.


      Stiam ca este pentru mine. Stiam ca trebuie sa ne inchinam la acest gen de icoana. Am multumit Dumnului  pentru acest dar si am luat icoana acasa.

Saptamana trecuta a venit preotul sa sfinteasca locuintele. Mi-a oferit in dar aceasta icoana. 
Ce spuneti?


Acum, in ajunul marii sarbatoari a Invierii Lui Iisus Hristos, repet indemnul Anastasiei:

Coborati-l pe Iisus Hristos de pe cruce!


Faceti-va cadou o icoana care nu-l infatiseaza pe Iisus in suferinta.

Sarbatori Fericite!

Adriana C. - Administratorul blogului

Niciun comentariu: