15 mai 2016

Un dar de vindecare pentru intreaga Umanitate



UN DAR DE VINDECARE PENTRU INTREAGA UMANITATE

Frederic Delarue ofera un CD gratuit, o muzica celesta vindecatoare transmisa de Joao, fiul doamnei Patricia Cota-Robles, care a facut tranzitia in Decembrie 2010.

Prin aceasta muzica Joao doreste sa impartaseasca intregii umanitati un dar de vindecare.

CD-ul poate fi descarcat de pe aceasta pagina http://fredericdelarue.com/freemusic.html facand click pe "free mp3 download - Musical Rapture".

Va rugam sa daruiti aceasta muzica la cati mai multi oameni.


Imagini pentru Frederic Delarue


Din partea lui Frederic:

La varsta de 13 ani, la un an dupa prima mea experienta de moarte clinica cand am intalnit Ingeri si Fiinte de Lumina in tunelul care duce catre Lumina Calda Stralucitoare, am fost indrumat sa incep sa cant cantecele sufletelor oamenilor.

Stiam ca acest dar este foarte puternic si ar putea schimba vietile oamenilor. Totusi pe mine m-a speriat, deoarece nu puteam impartasi cu nimeni aceasta experienta in Franta la acea data. Doar la varsta de 30 de ani, dupa ce am fost temporar paralizat, s-a intamplat sa cedez pe loc si sa ma iert pentru ca nu am impartasit acest dar mai devreme. Cred cu tarie ca aceasta m-a ajutat sa merg din nou, caci am simtit cum „Suflarea Vietii” mi-a iesit din plexul solar in momentul totalei iertari.

Pe 29 Decembrie 2010, Joao Cota-Robles a facut tranzitia in lumina in urma unei neasteptate pneumonii. Nu l-am cunoscut personal, dar il stiam pe tatal sau Dick si pe mama sa Patricia Cota-Robles pentru ca ea ma invita sa cant muzica mea la o mare Conferinta Spirituala pe care o organizeaza anual in locuri de inalta vibratie sau vortexuri. Cand am auzit de trecerea lui, am simtit imboldul de a conduce de la Palm Springs, California pana la Tucson, Arizona pentru a lua parte la ceremonia de celebrare a vietii sale. Intre timp insa, Joao a intrat in legatura cu mine si m-a rugat sa creez CD-ul cu muzica sufletului sau, ca un dar pentru familia sa. Dar dupa ce am fost la ceremonie am simtit ca el isi dorea ca CD-ul sa fie un „Dar pentru umanitate”, o muzica ce poate aduce vindecare oricarei persoane bolnave de cancer, o muzica ce ajuta la ridicarea vibratiilor personale.

A durat cateva luni pentru ca aceasta idee sa devina foarte clara. Pe la mijlocul lunii Aprilie 2011, am simtit un puternic imbold si am auzit (vocea interioara) spunandu-mi sa merg imediat in Franta, ceea ce am si facut. In Franta, pe langa vizitarea familiei mele, am mers la Rennes le Chateau ca sa filmez 2 DVD-uri cu Debowska Productions. Acolo, la locul filmarii, am avut un puternic sentiment ca Maria Magdalena a umblat pe acel camp, simtindu-i amprenta energetica. Apoi, cand am vizitat biserica de la Rennes le Chateau, am mers sa ma rog la statuia Mariei Magdalena si am avut experienta suprareala de a-i simti fata miscandu-se si vorbindu-mi. Nicicand nu voi uita acel moment!

Intors in California, Joao parea sa ma indemne sa fac CD-ul si sa comunic cu mama lui care ar sti mai bine decat mine cum sa-l impartaseasca Lumii. Asadar, am sunat-o pe Patricia indata si i-am spus acest lucru.

Patricia mi-a spus ca fiul ei pare sa doreasca ca CD-ul sa fie facut in urmatoarea zi, care era Duminica Rusaliilor in onoarea Mariei. Intre timp, Dr. Florence Philips, sotia doctorului Ernest Philips, ambii preoti de multa vreme in Hemet, California si mai apoi in Palm Springs, California, a murit de cancer. Dr. Florence Philips a fost singurul preot din Palm Springs care ma primea sa fac munca de meditatie fara vreo conditie. A fost un Inger. Faptul ca a murit chiar in Duminca Rusaliilor a fost pentru mine inca o confirmare ca CD-ul trebuia facut in acea zi si cred cu tarie ca Dr. Florence a fost cu mine in timpul crearii acestei muzici si o onorez pentru aceasta.

Inainte si in timpul crearii CD-ului m-am simtit invaluit de vibratii si frecvente intense si profunde si mi-a fost greu sa stau in picioare la sfarsitul acestei divine creatii. A fost INTRATAT de coplesitor!

Joao parea sa spuna ca acest CD nu ar trebui NICIODATA sa fie cumparat sau vandut. Va fi daruit, gratis, si sa indrazneasca numai cineva sa faca vreun ban din acest proiect divin!

Era foarte clar. Acum muzica este intr-adevar pentru voi sa o descarcati si va rog sa o impartasiti cu oricine simtiti ca ar beneficia ascultand-o.

Multumesc lui Jeff Sheridan de la Soundworks Studio in Burbank, California pentru ca s-a oferit in mod generos sa produca acest CD si pentru participarea sa la acest "Dar pentru umanitate".


Multumesc foarte mult,
Binecuvantari angelice, Frederic.



Ce poate face aceasta muzica:
Muzica Celesta de la Joao Costa-Robles prin Frederic Delarue

Frecventa acestei Muzici Celeste comunica cu Inteligenta Divina a trupului la nivel celular, marind constiinta fiecarei celule. Pe masura ce muzica linisteste si calmeaza celulele, capacitatea naturala a corpului de a se vindeca este marita.

Aceasta muzica sacra este compatibila si functioneaza in armonie cu fiecare modalitate de vindecare sau tratament ales. Rezoneaza cu o binecuvantare suplimentara pentru oricine sufera de vreo forma de cancer.


Iata un fragment:


Termeni si conditii de folosire

Aceasta muzica NU poate fi folosita ca fundal sonor pentru meditatii, videoclipuri YouTube, seminarii sau orice fel de alte inregistrari.
Site Admin
http://www.lucratorul-in-lumina.com/Forum/viewtopic.php?f=6&t=483

Niciun comentariu: