29 ian. 2014

Exercitiu rapid de energizare


1150890_491321260959401_1637175664_nCu totii avem momente cand starea noastra nu este una dintre cele mai bune.Ne putem simti lipsiti de vitalitate sau suntem sub greutatea unor  ganduri sau trairi care ne secatuiesc energetic.Pentru a iesi din aceasta stare ,va propun urmatorul exercitiu:
Pe inspiratie: inspir vitalitate,iubire,lumina,sanatate,vindecare,abundenta si tot ce am eu nevoie pe toate planurile (spiritual,mental,emotional,fizic,material ) pentru evolutia mea pe toate planurile (spiritual,mental,emotional,fizic,material) in armonie cu Universul si cu Legile Divine .
Inspiram puternic pana ce simtim ca aerul  ne umple plamanii si abdomenul.
Pe expiratie : expir tot ceea ce este negativ in mine si rog pe Bunul  Dumnezeu sa transforme in lumina toata negativitatea pe care eu am eliminat-o.
Si expiram puternic pana golim tot aerul inspirat.
Multumim lui Dumnezeu pentru tot ceea ce am primit.
Efectuam acest exercitiu de 2-3 ori consecutiv sau pana simtim ca starea noastra interioara s-a schimbat ( in general dupa ce repetam de 3 ori exercitiul, apare echilibrul interior ,starea de bine).
Sa fie de folos!

Niciun comentariu: