29 ian. 2014

Schimbati-va obiceiurile


 Acest corp este cheia tuturor simbolurilor...
"Incepeti cu propriul corp. Simtiti-va confortabil.
Solutia consta in a avea curajul de a va cunoaste propriul ego; realitatea asa cum este.
Si sa puneti deoparte toate problemele voastre.
Insa trebuie sa va cunostreti problemele pentru a le putea pune deoparte. 
Intrerupeti reflexul conditionat.
Ucideti trecutul, schimbati-va numele, schimbati-va miscarile. Purificati-va mintea. Purificati-va inima. Purificati-va sexul.
Faceti ordine in viata voastra sexuala, afectiva, mentala. Deveniti un om nou.
Schimbati-va toate obiceiurile.
Cred ca fiecare dintre noi poarta in inconstient ideea perfectiunii sale.
Acest corp nu este corpul meu pentru ca nu am creat acest corp. Am primit acest corp.
Mi-am primit viata. Nu mi-am creat viata. Viata mea nu este cu adevarat viata mea. Este un dar.
Acest corp este incarcat cu intelepciune universala.
Cheia este corpul uman.
Acesta contine totul.
Inconstientul nostru este infinit de intelept. El cunoaste perfectiunea noastra. Putem fi perfecti. Putem fi oameni completi.
Cred ca in aceasta civilizatie nu suntem ceea ce suntem de fapt.
Traim sub posibilitatile noastre. Sub posibilitati. Insa invatam, asemeni copiilor.
Sunt foarte optimist.
Insa aceasta societate iti ofera o perceptie falsa a propriului corp."
(Alejandro Jodorowski -

Niciun comentariu: