23 feb. 2014

Rugaciune pentru iubire

Aceasta este o rugaciune despre a-i lasa pe ceilalti sa te vada asa cum esti cu adevarat.
De multe ori cand te afli pe calea spirituala, te poti simti exaltat si sfant.
Vei sti, fara nici o indoiala, ca spiritul se afla in tine. Insa e greu sa arati acest lucru si celorlalti.
Ar trebui, oare, sa te comporti ca un sfant?
Ar trebui, oare, sa astepti pana cand familia ta observa ca la masa lor se afla o persoana sfanta?
Bunatatea se manifesta prin fapte bune, iar spiritul este transmis prin iubire.
Fara sa astepti ceva din partea cuiva, gaseste un mod de a exprima inaltarea pe care o simti in interior.

Doamne si Duhule Sfant, manifesta-ti iubirea prin mine.
Este tot ceea ce imi doresc, sau mi-am dorit vreodata.
Incheie cu mine un pact secret.
Ingaduie ca cineva din viata mea sa-ti simta atingerea,
Asa cum o simt eu insami:
Apropiata, blanda, imbucuratoare si vindecatoare.
Iar cand o va simti, nu-l lasa sa ma vada pe mine,
Ci doar pe Tine.
Nimeni nu trebuie sa stie ca eu sunt in Tine si Tu in mine.
Vom pastra secretul nostru pentru eternitate.
                                                                                 Amin.

Niciun comentariu: