23 feb. 2014

Rugaciunea celulei


Rugăciunea celulei
“Mă bucur Doamne pentru că pot să spun mulţumesc,
mulţumesc pentru că pot să mă bucur”
            “Trăieşte conştient şi bucură-te de fiecare clipă”. Această frază daca ar fi fost rostita de o alta persoana poate că nu m-ar fi mirat, dar am auzit-o de la un preot. Un OM minunat, cu care am putut vorbi foarte deschis. Părintele Ovidiu, zic eu, este omul potrivit la locul potrivit, dat fiind că slujeşte la capela unui spital de copii.
            Părintele Ovidiu mi-a dat aceasta rugăciune, cu indicaţia de a o face pe respiraţie. Inspiraţi în inimă Pacea lui Dumnezeu, spuneţi prima parte a rugăciunii, iar pe respiraţie, în timp ce trimiteţi către Univers Pacea lui Dumnezeu spuneţi ce-a dea doua parte. Si faceţi rugăciunea cu multa Bucurie.
            De ce Rugăciunea celulei? Pentru ca exersând aceasta forma de rugăciune energia ajunge la nivelul fiecărei celule, in timp reuşind sa implantam informaţia la nivel de ADN. A aduce pacea lui Dumnezeu la nivel de ADN înseamnă eliminarea tuturor informaţiilor dizarmonice înscrise acolo.
            Dar din dar, sa ne fie de folos!


"Ceea ce suntem este darul lui Dumnezeupentru noi 
Ceea ce facem este darul nostru pentru Dumnezeu"

Niciun comentariu: