27 apr. 2014

Simboluri sacre oferite de Bashar

MARȚI, 19 IULIE 2011

Simboluri Sacre oferite de Bashar



Ma gandeam sa va arat simbolurile mele, desenate dupa un seminar tinut de Bashar. Ideea este ca vizualizand in ordine fiecare simbol, se vor produce alte conexiuni neuronale, alte pattern-uri in gandirea voastra. Pentru fiecare simbol se acorda un minut, in total 15 minute. Eu am practicat exercitiul si intr-adevar m-am ajutat sa am o viziune holistica. Va invit sa practicati, 15 minute pe zi (nu mai mult), timp de 3 zile in ordinea in care au fost oferite apoi in orice ordine doriti.

Traducerile simbolurilor, de sus in jos de la stanga la dreapta:

1. CENTRU

2. EXPANSIUNE

3. ECHILIBRU

4. PREGATI

5. EXPRIMA
6. LARGI

7. DEBLOCA

8. FLUX
9. PRIMI

10. RELATIONA
11. INTELEGE
12. ACTIONA

13. TRANSFORMA
14. UNI
15. MANIFESTA
Trducere: Oprea Alexandru
http://salt-in-constiinta.blogspot.ro/2011/07/simboluri-sacare-oferite-de-bashar.html

Niciun comentariu: