20 mai 2014

Rugaciune la crai nou

StarShower
Trimite, rogu’te, pe cineva să mă iubească,
Tanjesc sa m’odihnesc intr’o imbratisare..
Fereste’ma de tot ce’i rău si fa’ma tare,
Ca vremurile grele sa nu ma copleseasca.

Dă-mi vară fără de sfârșit,
Doamne, de frig imi este teamă!
Simt că îmbătrânesc, de buna seama,
Ma striga timpul care a sosit.

Cum sufletul se vindeca acum,
Si eu crescut’am mare prin durere,
Doamne, fac tot ce pot, tot ce imi sta’n putere,
Pentru a fi un om mai bun.

Cu a mea conștiință, rogu’te, fii bland,
Fiindcă, vezi tu, nu’i vina mea!
Asa m’au invatat sa fac, candva..
Si sa ma simt culpabila oricand.

Opreste lectiile amare,
Asigura odihna îngerilor mei,
Copiii tai suntem si eu, si ei!
Si lipsa noastra, oare, nu te doare?

Promit, voi fi în drum spre casă,
Odată ce’l gasesti pe Cel Sortit,
Fiindca iubirea’i lucru sfant, nu e gresit!
Si, Doamne, cat e de frumoasa!

Asa ca, Doamne, rugaminte mare:
Sa faci dorinta mea sa se’mplineasca!
Trimite, rogu’te, pe cineva să mă iubească,

Niciun comentariu: