19 feb. 2015

Alinierea Divina - Bucuresti 6,7,8 Martie 2015

Imagini pentru Lothar Güntert


Alinierea Divină nu poate fi comparată cu tehnicile clasice ale terapiilor energetice, nici cu metodele manuale ale chiropracticii sau ale tehnicii craniosacrale. Este o formă superioară de vindecare spirituală, un mod revoluționar de a regăsi sănătatea, care nu a mai fost manifestată în această formă în lume. Este o formă de vindecare a coloanei vertebrale care nu poate fi obținută prin eforturi fizice, tehnici sau intervenții de orice alt fel.

Realinierea spirituală a coloanei vertebrale poate rezolva cauzele conflictelor psiho-spirituale manifestate vizibil în corp sub forma anomaliilor fizice ale omului (curburi și tensiuni), în doar câteva secunde, FĂRĂ NICI UN CONTACT FIZIC.

Bazinul se îndreaptă, lungimea picioarelor se armonizează, umerii și omoplații se adaptează la energia „Noii Ordini”, astfel încât întreaga coloană vertebrală se poate îndrepta. În funcție de gradul de avansare, chiar și scoliozele cele mai grave, cronice, se pot reduce treptat.

Această vindecare spirituală, vizibilă și demonstrabilă, SE EFECTUEAZĂ ÎNTR-O SINGURĂ ÎNTÂLNIRE.

Instaurarea acestei Ordini Divine nu este o tehnică, nici o metodă executată de om; ea derivă doar din puterea Spiritului superior inteligent; ajută și în cazul suferinței emoționale, a crizelor existențiale și a problemelor relaționale. A realinia corpul înseamnă a topi ansamblul de cauze ale tuturor blocajelor energetice la nivelul Spiritului, al sufletului și deci al corpului. Este nevoie ca Spiritul uman să ajungă din nou la Ordinea Divină; aceasta este condiția indispensabilă pentru a stabiliza o ordine perfectă în corp și pentru ca Forța Vitală să poată curge în mod armonios, permițându-ne să trăim o stare completă de bine.

Experiență facilitata de Lothar Güntert, Massimo Baroni si Anisoara Cismasu.

Evenimentul va avea loc in zilele de 06, 07 si 08 Martie 2015.

Vor avea loc conferinte gratuite in fiecare zi, dimineata la ora 10.00 si dupa amiaza la ora 15.00, urmate de sesiuni individuale.
O sesiune de Aliniament Divin costa 130 Euro.

Va rog sa anuntati participarea in scris, la adresa aliniamentdivin@gmail.com in timp util pentru a putea aprecia marimea spatiului necesar conferintelor.

Locatia urmeaza a fi anuntata ulterior celor inscrisi.

http://aliniamentdivin.wordpress.com/ 
Puteti viziona cum se realizeaza procedura aici:






www.allineamentodivino.it
www.paradisehome.it

Marturii:

"Sunt fff bine dupa aliniament. Mi-a trecut durerea de spate si sunt foarte fericita." Mihaela - Baia Mare

"Dragelor va imbratisez, va scriu ca sa va povestesc despre lumina si deschiderea Ioanei de 7 ani dupa alinierea divina de la Brasov. A fost o mare bucurie pentru ea care a inceput sa straluceasca cu fiecare zi din interior spre exterior, in zambetul ei din ce in ce mai frecvent, in caldura ei pe care o lasa in sfarsit sa iasa din ce in ce mai mult, in exprimarea parerilor proprii fara jena sau rusine. Acestea le simtim noi cei apropiati intr-un mod foarte subtil, dar ele se pot si vedea in lucruri simple manifestate in exterior. In ultimii 4 ani nu a mai purtat roz sau haine deschise la culoare, ceea ce s-a schimbat din prima zi de dupa aliniere, cand a schimbat cromatica si acest lucru s-a mentinut. Deseneaza in fiecare minut liber pe care il are si exprima asta ca bucurie a ei, dupa ce mai multe luni am avut discutii despre perfectionism si despre a face lucrurile sa iasa asa cum arata ele in realitate. Pentru mine ca mama este magic sa vad cum accepta in sfarsit si imbratiseaza regina din ea, care a fost acolo mereu, prietena din ea si sufletul cald care se poate arata lumii dincolo de scutul de amazoana razboinica. Va multumesc si va trimit lumina si ganduri bune pentru voi si pentru toti cei care sunt calauziti sa vina la aliniere!"

"

Dragele mele, am dorit sa va spun cum m-am simtit astazi, inainte ca cele simtite sa devina prea ireale.
Si o sa incep sa va spun ca aseara am visat ca aveam in corp o cruce aurie, formata din cercuri aurii, era in tot pieptul meu. Si apoi a venit dimineata, in care parca ma pregateam de impartasanie. Mi-a parut si rau ca am mancat. :)
Apoi ne-am intalnit. In timpul terapiilor celorlalti nu am avut posibilitatea sa ma conectez foarte mult la ce se intampla. Doar la S… (fiul meu cel mare) am simtit bucuria aceea pura a actului creator si deasemenea la I… am simtit veselia jucausa din sufletul ei. Restul persoanelor mi-au parut sprintene, eterice, parca ar fi topait dupa.  S… mi-a parut un inger atunci cand Ani i-a tinut mainele deasupra, dar stiam asta, deorece in primele luni cand a venit in viata mea, cand ii pupam manuta, aveam impresia ca pup mana domnului.
La mine a fost intens. Am avut acel sentiment de bucurie cu un iz de teama, si cu lacrimi. Asa ca atunci cand i-am nascut pe baietii mei sau mai exact cand i-am vazut prima ora, cand l-am vazut pe S… ca s-a impartasit prima data, ca atunci cand simti Dumnezeirea si bucuria vietii. Si m-am gandit de ce teama, sau de ce lacrimi, dar au fost lacrimi de fericire si binecuvantare. Nu stiu daca e teama sau tristetea pe care o simti in momentul creatiei sau nu.  Dupa acest sentiment, m-am dizolvat, corpul  a disparut (la un moment dat am avut impresia ce este ca o cruce mica si aurie, f mica) si simteam o parte luminoasa, masiva mult mai mare decat corpul meu care era prezenta, sau defapt era eu dar eram destul de lina si puternica in acelasi timp. Apoi la terapie, a fost o relaxare incordata, asa cum sunt eu de fapt, o dizolvare prezenta, cu multe culori intense, si cum nimic nu e intamplator, dupa culoarea aurie intens, am vazut albastru prin care se vedeau irizatiile lumii, era ca o esarfa albastra intens care avea unele cute un pic aurii, dar totusi albastre. Apoi tot spatiul s-a umplut de rosu, caramiziu, intens, umplea fiecare spatiu. Eram conectata si fizic si imi simteam salele, in zona rinichilor, aceea durere pecare o ai cand iti vine ciclul. In jurul meu am simtit persoanele si chiar auzeam dincolo de camera in care eram, dar in acelasi timp am simtit si un vartej care era in jur, dar eu eram in lumea culorilor. Am simtit-o pe Ani cand a terminat o etapa de terapie si nu am vrut sa o las sa plece din acel loc (cred ca era la umeri), mi s-a parut ca sa desprins si as fii vrut sa mai stea, si apoi  am inceput sa imi simt inima, era acolo si se umplea. Am simtit nevoie sa imi pun mana pe zona abdomenului.
M-am simtit umpluta, grea, poate mai legata de pamant, de obicei dupa terapii ma simt mai legata de pamant, mai grea. Dar in acelasi timp, dupa ce am ajuns acasa si am stat intinsa, am simtit nevoia sa dansez, imi simteam aripile si m-am simtit usoara, cu aripile deschise si cu elan. Si da am dansat, acel dans al vietii usoare libere si frumoase.
Legat de culori, astazi e ziua unirii, si am simtit ca aceasta zi dincolo ca inseamna unirea nationala, inseamna unirea mea, a mea cu mine, si nu intamplator culorile pe  care le-am vazut au fost rosu, auriu si albastru :)
Va iubesc si va multumesc ca ne-am intalnit astazi. ." Florentina - Brasov

https://aliniamentdivin.wordpress.com/category/marturii/








Niciun comentariu: