19 feb. 2015

Invocare puternica pentru purificarea aurei

Imagini pentru aura energetica



” Dragilor si astazi revin cu o invocare de aceasta data a Arhanghelului Gabriel pentru re-echilibrarea Aurei si activarea misiunii personale.
Puteti sa faceti aceasta invocare atunci cand doriti sa activati ghidarea pentru gasirea misiunii personale ,
pentru purificarea aurei si regasirea unor informatii pentru continuarea misiunii voastre .

Incepeti prin a respira adanc pe nas ,expirati pe gura :
Invoc energia divina a Arhanghelului Gabriel si-l chem sa stea la stanga mea .
Te rog dragul nostru arhanghel sa infuzezi campul meu auric si intreaga fiinta energetica cu lumina razei tale de cel mai pur si divin alb stralucitor .
Purifica-mi aura si activeaza acum ghidarea divina ,
simbolurile si cunoasterea care-mi vor folosi in misiunea vietii mele.
Te rog iubit arhanghel sa -mi luminezi mintea ,
sufletul si intreaga fiinta ,
sa-mi aduci bucurie ,
gratie ,claritate ,intelegere ,
generozitate si ordine in viata mea.
Asteptati respirand ,in pace si liniste ,
primiti informatiile pe care Gabriel are sa vi le transmita .
Multumesc.
Amin.
Puteti face acest procedeu oriunde aveti un moment de liniste .Nu trebuie sa aveti experienta in meditatii sau spiritualitate ci doar un suflet care doreste ,un suflet deschis .
Va multumesc ca ati facut acest procedeu minunat care va va ajuta foarte mult in dezvoltarea voastra . Sa va fie de folos dragilor ! ”
Inspiratia Divina
https://fiituinsutimaa.wordpress.com/2015/01/08/invocare-puternica-pentru-purificarea-aurei/

Niciun comentariu: