6 iun. 2015

MEDITATIA IUBESTE-TI CELULELE

Imagini pentru iubeste-ti celulele
Intindeti-va pe pat si relaxati-va corpul. Intrati in starea de relaxare profunda. Lasati gandurile sa vina si sa plece din mintea voastra. Cand v-ati linistit mintea, simtiti o energie profunda de iubire care exista in interiorul vostru. Toate celulele corpului vostru se scalda in iubire. Simtiti cum sunt alintate de iubire fiecare celula a voastra. Simtiti iubirea care exista in voi si care se revarsa precum un râu in corpul vostru. Curge si curge si curge pana ajunge in fiecare celula a fiecarui organ. Simtiti cum energia se revarsa la creier, la ochii, la nas, la maini, la picioare, la gat, la fiecare organ pe care il aveti. Daca aveti o boala sau o indispozitie intr-o parte a corpului simtiti cum iubirea se revarsa in acel organ si cum celulele sunt fericite si scaldate in iubire. Iubiti-va celulele. Ele au fiecare o constiinta proprie si asculta in totalitate de catre subconstient. Daca le vedeti pline de iubire ele vor functiona la nivelul cel mai bun si veti fi sanatosi.
Aceasta meditatie o puteti face in fiecare zi sau atunci cand simtiti o durere intr-un anumit loc din corp. Eu de fiecare data cand am facut asta m-am simtit extraordinar si durerea a disparut chiar si in zece minute. Fiti recunoscatorii iubirii existente in voi care se revarsa peste corp. Iubirea este prezenta mereu dragii mei insa trebuie sa fie constientizata si simtita.
Nu ati observat ca atunci cand sunteti indragostiti intotdeauna sunteti sanatosi si plini de viata? Indragostiti-va de voi! De corpul vostru, de celulele voastre, astfel incat in fiecare zi sa revarsati iubirea peste ele iar ele va vor rasplati cu sanatatea. Sanatatea este foarte importanta si este cea mai valoroasa. Cine este sanatos se vede clar ca este in armonie cu el insasi si cu Universul,  ca este plin de energie si vitalitate. Putem sa fim sanatosi permitand iubirii sa existe in mod constient in propriul nostru corp.
imagesAFIRMATIE
Fiecare celula a corpului meu este inundata de iubire. Iubirea este prezenta in corpul meu ACUM si INTOTDEAUNA. Eu sunt sanatos si permit sanatatii sa existe prin energia iubirii pe care o constientizez in fiecare moment. Sunt recunoscator/recunoscatoare pentru iubirea existenta care curge prin corpul meu. Multumesc!
Va doresc ca iubirea sa se reverse peste fiecare si sa va faca constienti de existenta ei!
sursa- ioanadumitrachescu.com

Niciun comentariu: