5 dec. 2015

Cele 7 oglinzi eseniene

magic-mirror-lwp-9-2
Trăim într-o lume a acțiunii și reacțiunii, în care conștiinta creează realitatea. Indiferent că suntem sau nu conștienți de acest lucru, manifestăm și atragem oameni și evenimente în viața noastră conform propriei noastre conștiințe.  Lumea pe care o vedem înafara noastră este o iluzie; este de fapt o reflectare a realității pe care noi înșine am creat-o cu gândurile și cuvintele noastre.
Te-ai întrebat vreodată ce mesaje dorește Universul să îți transmită prin oamenii care te rănesc sau prin situațiile deloc plăcute prin care treci?  Toate acestea sunt reflecția lumii tale interioare, reflectându-ți înapoi ce este important să analizezi sau să schimbi.  Noi manifestăm o serie de circumstanțe prin modul în care simțim și gândim.
Cele 7 oglinzi eseniene sunt un mod de a înțelege cum funcționeză acest proces.  Și putem alege să folosim evenimentele din viața noastră care par negative drept pietre pe care să pășim spre vindecare și recăpătarea puterii noastre interioare.
Prima oglindă reflectă ceea ce suntem, ceea ce radiem la un anumit moment.  Ea arată ceea ce facem noi înșine, ceea ce greșim sau rănile noastre, orice este înăuntrul nostru în momentul prezent.
A doua oglindă reflectă ceea ce judecăm, poate ceva ce ne-a rănit la un moment dat și ne-a marcat profund sau poate ceva ce am făcut în trecut și nu am iertat.  E important să înțelegem că atunci când îi condamnăm pe ceilalți, fiind puternic afectați emoțional, condamnăm de fapt ceva din trecutul nostru.
A doua oglindă este mai dificil de înțeles pentru că majorității oamenilor le este greu să vadă aceste emoții în ei înșiși.  Suntem adesea convinși că am iertat oamenii și circumstanțele, când de fapt aceștia au devenit parte a ființei noastre.
A treia oglindă reflectă ceva ce am pierdut, am dat sau ni s-a luat. Când vedem ceva ce iubim în ceilalți este adesea ceva ce am pierdut, am dat sau ni s-a furat din viața noastră. Fiecare relație este de fapt o relație cu sine și adesea ne cerem înapoi ce am pierdut, la ce am renunțat sau ce ni s-a luat în trecut.
Când ne cedăm puterea unei alte persoane, sufletul nostru suferă o pierdere, fără să realizăm că trimitem vibrații subtile pe care ceilalți le simt, dacă experimentează aceeași pierdere de energie.  Astfel, vom atrage același model de comportament către noi.
A patra oglindă reflectă ceva ce am iubit foarte mult. Aceasta poate fi un mod de viață, sau o relație destrămată sau ratată.  Adesea este o viață trecută în care am înțeles greșit o anumită experiență. Acestea se vor recreea mereu și mereu, până când înțelesul a ceea ce am trăit se va transforma în înțelepciunea sufletului.
Este extrem de dificil să ne împăcăm cu alegerile pe care le-am făcut, cu faptul că am părăsit pe cineva, un loc sau un cămin pe care l-am iubit. Durerea unei asemenea decizii se va imprima în holograma sufletului sau a corpului fizic.  Dar odată ce lecția va fi învățată, nu vom mai atrage circumstanțe similare.
 A cincea oglindă ne reflectă pe tatăl și pe mama noastră.  Se spune adesea că ne căsătorim cu cineva care seamănă izbitor de tare cu mama sau cu tatăl nostru.  Devenim adesea asemenea lor, preluându-le în aceeași măsură tiparele sănătoase și cele mai puțin sănătoase. Această oglindă ne reflectă și credințele și așteptările noastre despre relația cu Divinitatea.
A șasea oglindă ne reflectă căutarea întunericului, ceea ce este numit adesea ca “noaptea neagră a sufletului”. A șasea oglindă apare când întâlnim cele mai mari provocări.  Cel mai important lucru este să ne amintim că sufletul nostru ne dă oportunități de a crește și a evolua și că nu suntem victime.
E deasemenea important să înțelegem că aceste provocări sunt posibile doar după ce am ajuns să stăpânim fiecare unealtă care ne va permite să trecem prin acea provocare cu grație și ușurință. Această oglindă ne arată că putem să credem în noi și să ne amintim că “Dumnezeu nu îți dă niciodată mai mult decât nu poți duce.”
șaptea oglindă ne reflectă percepțiile noastre despre sine.  Ceilalți ne percep și ne tratează așa cum ne percepem și ne tratăm noi înșine. Dacă ne-am pierdut stima de sine și nu mai suntem conștienți de frumusețea și înțelepciunea noastră, ceilalți nu le vor percepe nici ei. Dacă suntem furioși, cinici sau nu îi iubim pe ceilalți, aceștia vor reacționa la fel în ceea ce ne privește. Dacă ne schimbăm percepția asupra noastră, ne schimbăm lumea.  Este timpul să fim buni, iubitori și să avem compasiune pentru noi înșine și pentru ceilalți.
Noi suntem conștiință infinită și tot ce suntem se reflectă în lumea exterioară. Atragem întotdeauna lecții extrem de valoroase pentru ființa noastră și stă în puterea noastră să ne îndepărtăm de teamă.  Stă în puterea noastră să începem să radiem din inimă iubirea, pentru ca lumea exterioară nouă să se schimbe și să rezoneze cu acea energie, producând vindecarea la toate nivelele.
Dacă vrei să știi mai multe despre aceste oglinzi, urmărește-l pe Gregg Braden în magistrala prezentare a Celor 7 Oglinzi Eseniene:



Niciun comentariu: